loading...
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
HaTReD بازدید : 23 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ ناصر صدر به نام مست می :

ای همه هستی من باعث مستی من حیسن شوم به فدایت

عشق نگار منی باغ بهار منی فدای کرب و بلایت

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

موسم اشک و غمست آه غم و دلم از ماه عزای حسین هست

جان تمام جهان کودک و پیر جوان به فدای حسین هست

عالم شده در غم از این ماتم ماتم حسین زهرا

عالم شده در غم از این ماتم ماتم حسین زهرا

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

مست میت هستم گل طاها مولا حسین زهرا

لینک دانلود با کیفیت 320

لینک دانلود با کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 233