loading...
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
HaTReD بازدید : 5 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

س

 

متن آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای :

بی تو بودن کار من نیست تا دلت نرفته برگرد

ما که راهمون یکی بود چرا جاده ما رو گم کرد

بغض تو با گریه من با شکستن وا نمیشه

تا تو دستامو نگیری گم شدم پیدا نمیشه

جاده ها رو با خیالت رج بزن پای پیاده

فکر تنها بودن ما واسه هر دو مون زیاده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای

♫♫♫♫♫♫

خودمو پشت سر تو توی این جاده کشیدم

رد تو نمی گیرفتم به خودم نمی رسیدم

تو کنار من یه کوهی من کنار تو یه دریام

من و با هم آرزو کن با تو من تمام دنیام

 

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 232